Workshop: Product & Requirements Management

Workshop: Product & Requirements Management

Купити білет
workshop date

Дата

18 - 22 червня 2018

workshop places

Кількість місць

50

workshop prices

Ціна

від 9 300 грн. до 20 800 грн.

Про воркшоп

Продакт-менеджмент, product management або управління продуктами – це одна з найбільш затребуваних сфер діяльності у Hi-tech компаніях на сьогоднішній день, що потребує високого професіоналізму, лідерських якостей та технологічних, а також методологічних ноу-хау підходів.

Чому?

Тому що компанія або підприємство, які не вміють вирішувати проблеми запуску та менеджменту продукту, не вміють структуровано ним керувати, дуже швидко стикаються з відсутністю рентабельності інвестицій, затримками у їх окупності, нездатністю конкурувати. Іншими словами, такі компанії стають на криву доріжку цілого ланцюжка проблем, яким можна би було запобігти, знаючи основи продакт-менеджменту та його складових. Тобто, якщо компанія хоче грамотно виводити продукти на ринок, їм необхідні навчені продакт-менеджери. На підготовку таких спеціалістів направлений наш воркшоп.

Курс розділений на 2 частини:

  • 18-20 червня – теоретична частина. Підготовка з продакт-менеджменту та управління маркетингом продуктів. Це теоретичний курс, метою якого є вивчення методології та стратегії керування продуктом
  • 21-22 червня – практична частина. Практичний курс з управління вимогами. Найважливішою частиною навчання є розуміння потреб ринку та клієнта і формування відповідних вимог до продукту. Студенти будуть вчитися на практиці застосовувати теоретичні знання, описуючи так зване «проблемне поле» та підбираючи «поле рішень», засновуючись на підходах продакт-менеджменту.

Студенти можуть проходити як повний курс, так і окремо його теоретичну та практичну частини. При цьому, новачкам сфери продакт-менеджменту буде корисно побувати на усіх 5 днях воркшопу, а спеціалісти можуть відвідати лише практику.

У фіналі воркшопу ви будете знати роль менеджера продукту, визначати стратегію, планувати продукт, грамотно управляти вимогами до нього на основі ринкових тенденцій та конкурентних можливостей, працювати з продажами та лідогенерацією.

Для кого:

1. Експертів у сфері програмного забезпечення, яким доводиться мати справу з колегами у сфері продакт-менеджменту, отже необхідно розуміти/вміти формулювати вимоги до продукту та ринку у цілому

2. Менеджерів з маркетингу продукту та продакт-менеджерів у сфері високих технологій, які хочуть покращити свої професійні знання та дізнатися про нові підходи та просунуті інструменти для роботи

3. Людей, які хочуть перевчитися та стати спеціалістами у сфері Hi-tech управління маркетингом продуктів, та які зацікавлені в отриманні актуальних знань

4. Професіоналів на інших посадах у високотехнологічних компаніях, які за специфікою своєї роботи відповідають за області продакт-менеджмента (наприклад, организаційний маркетинг, продажі, стратегічний розвиток і т. д.)

Для відвідування Workshop: Product & Requirements Management необхідний рівень володіння англійською мовою не нижче Intermediate.

Про спікерів:

Программа

Програма воркшопу складається з 5 днів, три з яких займає теоретична підготовка, а два відведені під практичні заняття. Ви можете пройти як весь воркшоп, так і тільки теоретичну або практичну частину.

1-3 день

Введення, методологія та стратегія – теоретична частина

  • Введення  у продакт-менеджмент
  • Ринкова ситуація
  • Область продакт-менеджменту
  • Ролі та цілі
  • Методологія:
    • аналіз ринку та продажів
    • конкурентний аналіз та порівняння продуктів
    • бізнес-кейс
    • Вимоги до ринку та варіанти кейсів для використання
    • Визначення та рішення продукту
    • Вимоги до продукту
    • Дорожня карта продукту
    • Бізнес-кейс
    • План розвитку ринку
    • Процес реалізації
    •  Управління змінами
    •  Робота з R&D (включно з Agile, WF та інші методології з розвитку)
    •  Семінари та виставки
    •  Навчання та передача знань
    •  Робота з продажами
    •  Аналіз результативності
    • Робота з клієнтами – «голос клієнта»
  • Побудова стратегії продукту
  • Планування продукту

4-5 день

Product Requirements Management – практична частина

  • Розуміння потреб клієнта і вимог до управління
  • Управління вимогами та його інструменти
  • Управління вимогами та його інструменти
  • Ґрунтуючись на реальному кейсі, студенти будуть:
    • з’ясовувати запити ринку / клієнта
    • з’ясовувати вимоги ринку
    • управляти вимогами

Білети

Билетов на данный момент нет

Партнери

Якщо у вас є запитання, заповніть форму і з вами зв’яжеться наш менеджер

ПІБ

Ваш e-mail

Номер телефону